Jäsentiedote 4.3.2022

7.3.2022

Tehyn Porin seudun ammattiosaston 252 jäsentiedote 4.3.22

TÄRKEÄ MUISTUTUS  vielä näin ennen viikonloppua!

Lähipäivinä on ilmennyt monenlaista ohjeistusta, mutta edelleen on voimassa ylityö- ja vuoronvaihtokielto. Ylityö- ja vuoronvaihtokiellon aikana tehdään töitä normaalisti ennalta suunniteltujen työvuorolistojen mukaisesti, mutta ei tehdä ylitöitä eikä vaihdeta tai muuteta vuoroja. Tehyläisiä ei voida velvoittaa tekemääan ylitöitä suojelutyönä eikä myöskään velvoittaa vuoronvaihtoon suojelutyöperusteella.

Muista myös ilmoittautua ao:n jäseniltaan, joka pidetään 10.3.2022 Teamsin välityksellä. Ilmoittautuminen Teams -linkin saamiseksi viimeistään 7.3.2022 ao:n sähköpostiin ao252@tehy.net Pääset tällöin mukaan kuulemaan ajankohtaisista ja päivän polttavista asioista.

Seuraa Tehyn tiedotusta, jotta olet oikean tiedon ajan tasalla. Ajankohtaisen tiedon löydät Neuvottelukierros | Tehy –sivustolta sekä Tehyn sosiaalisen median kanavista.

Ajankohtaiset tiedot löytyvät myös ao:n nettisivuilta Tehy Porin seudun ao 252 Lisää tärkeää tietoa löydät alla olevasta linkeistä: Kuntasektorin neuvottelut | Tehy

Tämä on meidän kaikkien asia!