TAPAHTUMAT PERUTTU TAI SIIRRETTY

31.5.2020

TÄRKEÄÄ!

”Tehyn hallitus päätti 13.3.2020, että Suomen hallituksen suosituksen mukaisesti tarpeettomia kokoontumisia ja lähikontakteja tulee välttää ja siten ammattiosastot voivat poiketa mallisäännöistä ja siirtää vuosikokousten järjestämisajankohtaa eteenpäin. Lisäksi hallitus suosittaa vahvasti ammattiosastoja pidättäytymästä kaikista fyysistä läsnäoloa edellyttävistä kokoontumisista. Näin ollen kevätkokoukset ja muut jäsentilaisuudet tulee siirtää myöhemmin pidettäväksi.”

Tehyn Porin seudun ammattiosasto 252 noudattaa koronavirustilanteen johdosta annettua valtakunnallista ohjeistusta ja tästä syystä peruuttaa kaikki jäsenille suunnatut tapahtumat toukokuun 2020 loppuun asti.

Peruutettavat tapahtumat ovat:
Joutsenlampi -baletti 17.3.2020 *)
Ulkoiluilta Kirjuriin 26.3.2020
Kevätkokous 27.4.2020

*) Joutsenlampi -baletti ei ole ammattiosaston järjestämä, mutta myös Promenadikeskus on peruuttanut kaikki kevään tapahtumat. Lipuista on luvattu maksaa takaisin, mutta Ticketmasterissa on RUUHKAA. Lipun lunastaneille ilmoitetaan myöhemmin, kun asia on ensin selvinnyt, miten rahat voidaan palauttaa. Nyt toivomme kaikilta kärsivällisyyttä tässä maailmanlaajuisestikin hyvin poikkeuksellisessa tilanteessa.

Terveisin
Ao:n hallitus